Svetainėje naudojami slapukai sklandžiam jos veikimui, naršymo patirties gerinimui, rinkodarai. Daugiau apie naudojamus slapukus ir kaip jų atsisakyti - privatumo politikoje

Megabitė

Parduotuvės taisyklės

Prekių pristatymo, atsiskaitymo, grąžinimo tvarka ir taisyklės.

Prekių pristatymas. Prekės pristatomos visoje Lietuvoje, pirkėjo nurodytu adresu užsakymo formavimo ir jo išsiuntimo (patvirtinant) metu. Užsakytas prekes galima atsiimti ir VšĮ "Megabitė" filialuose, - šiuo atveju reikia žinoti užsakymo numerį. Prekių pristatymo kaina nurodoma prekių krepšelyje, formuojant ir tvirtinant užsakymą.

Atsiskaitymas už prekes. Jeigu su juridiniu ar fiziniu asmeniu nesusitarta kitaip (nėra sutarties), atsiskaityti už prekes galima: - atsiimant filialuose – grynais pinigais į bendrovės kasą arba apmokėjus iš anksto į bendrovės atsiskaitomąją sąskaitą banke (įmonės rekvizitai nurodyti išankstinėje sąskaitoje, taip pat svetainėje megabite.lt , nuspaudus meniu punktą „Kontaktai“) arba išankstiniu pavedimu pagal pirkėjui išrašytą išankstinę sąskaitą.

Prekių grąžinimas. Prekių grąžinimas atitinka tvarką, taisykles ir sąlygas nurodytas LR įstatymuose. Prekes užsakant internetinėje svetainėje, jas galima grąžinti 14 dienų laikotarpyje po prekių pardavimo. Prekių pardavimo data nurodoma prekių pardavimo dokumente. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs ar nepažeista jos pakuotė, taip pat prekės kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Pirkėjo nurodytu adresu pristatytos siuntos kokybė turi būti tikrinama Pirkėjo, dalyvaujant kurjeriui. Jei buvo pastebėta, kad siunta turi pažeidimų, apie tai reikia pasakyti prekes atvežusiam kurjeriui, siuntos pristatymo dokumente reikia pažymėti, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu užpildyti Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą; taip pat šiuo atveju reikia patikrinti pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuoti nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai. Jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei pirkėjo siunta yra priimama be aukščiau paminėtų sąlygų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai. Jeigu pirkėjas gauna ne tą prekę, kurią buvo užsakęs, VšĮ "Megabitė", gavus atgal pirkėjo klaidingai gautą prekę, pirkėjui išsiunčia teisingą prekę arba grąžina sumokėtus pinigus už prekę ir už jos pristatymą pirkėjui. Pirkėjas, prieš naudodamas gautą prekę ar kitaip ja disponuodamas, turi įsitikinti kad gauta prekė yra tikrai ta, kurią užsakė; VšĮ "Megabitė neprisiima atsakomybės ir neatlygina nuostolių, jei pirkėjas dėl gautos ne tos prekės, kurią užsakė, patiria nuostolius.

Klausimai gali būti pateikiami ir į juos bus operatyviai atsakyta elektroniniu paštu info@megabite.lt ir telefonu +370 604 18003.